
Окрім сезонності, що має вплив на імпорт добрив, це є прямим наслідком блокування вантажного автотранспорту з боку маргінальних політичних сил у Польщі та Словаччині.
Про це голова комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев розповів на своїй сторінці у Telegram, пише OBOZ.UA. Скорочення імпорту мало місце за всіма основними товарними групами, крім паливно-енергетичних товарів:
Машини, обладнання, обладнання (-11%)
Хімпром (-18%)
Продовольство (-6,6%)
Метали (-14,9%)
"Часто повертаючись до наслідків блокування і накладаючи ці події на "нічне" вето Угорщини щодо 50 млрд євро для України, мене ще раз не залишає думка, що головним драйвером такої поведінки є все ж таки паростки загострення економічної конкуренції в регіоні. нами і сусідніми". країнами, яка лише посилюватиметься з часом", – пояснив Гетманцев.
Така ж ситуація була із вступом Польщі, де європейців лякали, що умовний польський сантехнік чи перевізник через нижчу оплату забере у них роботу та засоби для існування. "І цим інстинктом, як глибинним страхом, користуються політики. Звичайно, тут є своя специфіка відносин цих країн з ЄС, спроба вибудувати свою вісь у союзі. Безперечно, тут також стирчать і вуха кремлівського режиму. Але головне – це глибинні інстинкти конкурентної боротьби", – пояснив він.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Протягом січня-березня 2025 року в Україну імпортували товарів на суму $18,5 млрд, а експортували – на $9,9 млрд....
Єврокомісія планує суттєво обмежити імпорт українського цукру через скарги європейських виробників на падіння цін....
Україна та Німеччина досягли домовленості щодо використання додатка до міжнародного сертифіката для ввезення молока, молочних продуктів та продукції, отриманої з...
У 2024 році взаємна торгівля сільськогосподарською продукцією між Україною і Європейським Союзом становила майже 17,0 млрд дол. США....
У січні 2025 року обсяги імпорту в Україну склали $5,5 млрд, тоді як експорт становив $3,2 млрд....