Окрім сезонності, що має вплив на імпорт добрив, це є прямим наслідком блокування вантажного автотранспорту з боку маргінальних політичних сил у Польщі та Словаччині.
Про це голова комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев розповів на своїй сторінці у Telegram, пише OBOZ.UA. Скорочення імпорту мало місце за всіма основними товарними групами, крім паливно-енергетичних товарів:
Машини, обладнання, обладнання (-11%)
Хімпром (-18%)
Продовольство (-6,6%)
Метали (-14,9%)
"Часто повертаючись до наслідків блокування і накладаючи ці події на "нічне" вето Угорщини щодо 50 млрд євро для України, мене ще раз не залишає думка, що головним драйвером такої поведінки є все ж таки паростки загострення економічної конкуренції в регіоні. нами і сусідніми". країнами, яка лише посилюватиметься з часом", – пояснив Гетманцев.
Така ж ситуація була із вступом Польщі, де європейців лякали, що умовний польський сантехнік чи перевізник через нижчу оплату забере у них роботу та засоби для існування. "І цим інстинктом, як глибинним страхом, користуються політики. Звичайно, тут є своя специфіка відносин цих країн з ЄС, спроба вибудувати свою вісь у союзі. Безперечно, тут також стирчать і вуха кремлівського режиму. Але головне – це глибинні інстинкти конкурентної боротьби", – пояснив він.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!