Сумські підприємці можуть отримати кошти з бюджету на фінансування бізнес-ідеї

У сумській громаді серед представників бізнесу та фізичних осіб, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність, оголосили конкурс стартапів.

Конкурс організовує Департамент інспекційної роботи відповідно до Порядку використання коштів бюджету Сумської МТГ для сприяння та підтримки реалізації бізнес-ідей, проведення конкурсу стартапів у Сумській МТГ.

Які ідеї чекають на конкурс

Конкурс покликаний відібрати стартапи, інноваційні підприємницькі ідеї для реалізації на території Сумської МТГ, які фінансуватимуться коштом бюджету громади та спрямовані на розвиток суб’єктів малого і середнього підприємництва, їх інвестиційної та інноваційної активності, просування вироблених ними товарів (робіт, послуг), результатів інтелектуальної діяльності на внутрішні та зовнішні ринки.

Хто може брати участь

Учасниками можуть бути фізичні особи, громадяни України віком від 18 років, зареєстровані на території Сумської МТГ, які мають намір розпочати підприємницьку діяльність; фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які планують здійснювати реалізацію стартапу чи бізнес-ідеї на території сумської громади, зареєстровані на її території та відповідно до Порядку подали відповідний пакет документів.

Що треба зробити для участі в конкурсі

Для участі у конкурсі фізичні особи в термін з 3 червня по 1 серпня включно мають подати наступні документи:

• заява учасника на участь у конкурсі (додаток 1 до Порядку);

• копія паспорта та ідентифікаційного коду, або копія сторінок паспорта для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків;

• згода на обробку персональних даних у довільній формі;

• бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку).

Для участі у конкурсі фізичні особи-підприємці та юридичні особи подають наступні документи:

• заява учасника на участь у Конкурсі (додаток 2 до Порядку);

• згода на обробку персональних даних у довільній формі;

• відомості про суб’єкта підприємницької діяльності: чисельність працівників, виробничі потужності, площі та спеціалізації;

• довідку з податкового органу щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів перед бюджетом;

• завірену суб’єктом господарювання копію статуту (для юридичних осіб);

• бізнес-план проєкту (додаток 3 до Порядку);

• відомості про всю незначну державну допомогу, отриману протягом останніх трьох років, її форму та мету.

Учасник мають право подати додаткові документи, які можуть вплинути на визначення його переможцем.

Документи прийматимуться за адресою: вул. Британська, 21 каб. 207, відділ торгівлі, підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів управління дозвільної документації, торгівлі та підприємництва департаменту інспекційної роботи. Роз’яснення можна отримати за телефоном 70–06–54 або електронною поштою: bozhenko_k@smr.gov.ua
Джерело: Сумська міська рада

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал

 

view counter

view counter
view counter
view counter
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
18
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
19
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
30
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.