Стало навіть ледве смішно, але при цьому прокинулася непотрібна гордість! Прогнав :)
Так що ж маємо у Львові? Отже:
1) укрупнення перевізників;
2) скорочення кількості маршрутних таксі;
3) виведення маршрутних таксі з центру міста;
4) зміна і впорядковування нумерації маршрутів (поки що, як і у нас на первинній стадії діє подвійна нумерація);
5) впровадження радіальних, хордових (як у нас, наприклад №57 «Роменська – Баранівка» минувши центр міста по вул. 8-го Березня і вул. Металургів), кільцевих (як у нас, наприклад №21 «Прокоф’єва – Прокоф’єва» і №23 «Тепличний – Тепличний») маршрутів.
6) і головне (!) ставка на транспорт міської ради – комунальні тролейбуси, трамваї і автобуси.
Скажіть тепер, що я не правий! Скажіть, хай йому біс! Скажіть, двічі хай йому біс!
Що в «відносному мінусі»? Отже:
1) «важка» накатка нових маршрутів протягом місяця і той же початковий але масовий всенародний психоз від змін;
2) незадоволеність власників приватного маршрутного бізнесу: «Нас прибрали з центру! Довбатимемося назад, використовуючи незадоволеність пасажирів!».
Пункт перший ми вже пройшли. Другий пункт проходимо зараз. Поки що із перемінним успіхом, на жаль.
* * *
Суми. 01 листопада 2011 року. Геннадій Мінаєв.
«... 26 жовтня 2011 року виконавчий комітет Сумської міської ради на своєму позачерговому засіданні ввів в дію рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування в місті Суми. ...»
Транспортний конкурс: чесно та прозоро.
* * *
Львів. 01 січня 2012 року. Андрій Садовий.
«... З 1 січня 2012 року у Львові діє нова транспортна схема пасажирських перевезень. Впроваджується в дію кардинально нова схема радіальних, хордових та кільцевих маршрутів. ...»
Нова транспортна схема.
А.Садовий: «Нова транспортна схема дасть можливість швидше навести порядок».
* * *
Вінниця. 01 березня 2012 року. Володимир Гройсман.
«... Нова схема руху вступить в силу з кінця лютого 2012 року. Новий підхід до організації маршрутних перевезень передбачає дві основні зміни. По-перше, мова йде про те, щоб перерозподілити маршрути, усунути дублювання, а вивільнений парк направити на покращення транспортного забезпечення там, де цю проблему неможливо вирішити з допомогою муніципальних автобусів та електротранспорту. По-друге, передбачено підвищення контролю за якістю маршрутних перевезень – вилучення з маршрутів технічно несправних «бусів», посилення контролю за роботою водіїв та станом транспортних засобів, які виходять безпосередньо на маршрути. ...»
В новому році у Вінниці маршрутні таксі рухатимуться по-новому.
В 2012 році вінницькі маршрутки направлять новими дорогами.
* * *
Черкаси. 02 квітня 2012 року. Сергій Одарич.
Декілька днів тому у мене на фейсбуці в обговоренні проблем впровадження нової транспортної схеми в нашому місті міській голова Черкас Сергій Одарич написав: «Черкаси теж переглядають маршрути. З квітня приберемо дублювання».
Сергій Одарич: «30-40 хвилин чекання на тролейбусній зупинці забезпечує зарплату 400 сім’ям».
Про недовіру, пільгові перевезення та майбутні вибори.
Міська рада ухвалила концепцію розвитку транспорту.
У Черкаські тролейбуси повертаються компостери.
* * *
Житомир. ??/??/201? року. Володимир Дебой.
Що маємо? Читаємо. Не добре давати посилання по проблемах у своїх колег. Проблеми-то у нас однакові. Але змушений – для розуміння усіма загальнодержавних процесів ...
Отже, Житомир. Борг по заробітній платні майже 7 млн. грн. Якби у мене був борг в КП «Електроавтотранс» п’ять місяців (!) – мене б в Сумах розібрали на запчастини до тролейбуса :(
В Житомире трамваи и троллейбусы не вышли на маршруты.
Транспорт Житомира парализован из-за забастовки.
Справедливості ради потрібно відмітити про те, що моєму колезі в Житомирі Володимиру Дебою в спадок (у нього рік тому тільки почалася перша каденція) залишилася ще більш «блюзнірська» транспортна схема, до неподобства викривлена на користь приватного транспортного бізнесу – «маршруток». Отже у нього його нова транспортна схема ще попереду.
Втім всі вищезгадані чотири міські голови, фотографії яких Ви бачите, «2006 року призову», тобто порох вже понюхали всі :) Частково тому і упроваджуються нові транспортні схеми в наших чотирьох містах. Досвід!
Опыт! «И опыт, сын ошибок трудных, и гений, парадоксов друг…» :)
Але молодець Дебой. Знайшов таки гроші, відшукав у своєму міському бюджеті! Хоча напевно було важко йому це зробити.
Житомирские транспортники забастовкой добились выплаты зарплат.
«… Мэр Житомира Владимир Дебой 23 декабря подписал меморандум властей города и ТТУ с обязательствами погасить задолженность по зарплате. 3,9 миллионов гривен рабочие уже получили, оставшийся долг власть обещает выплатить до 10 января 2012 года. …»
* * *
Тому все правильно! Тільки вперед! Ні кроку назад!
Міський голова м.Суми Геннадій Мінаєв.