Вони звинувачують компанію у «недобросовісних комерційних практиках» на ринку онлайн‑реклами, пише Le Figaro.
На переконання позивачів, Meta масово збирає персональні дані користувачів без належного інформування та згоди, порушуючи регламент ЄС щодо захисту даних (GDPR). Завдяки такій нелегітимній обробці даних платформа продає «ультрацільову» рекламу й відтягує на себе левову частку рекламних бюджетів, завдаючи ЗМІ «масової економічної шкоди».
Адвокати медіахолдингів наголошують: разом із Google, Meta контролює близько 75 % французького ринку цифрової реклами та 90 % його зростання, тоді як для самої Meta реклама становить 98 % глобального обороту. Позивачі вимагають компенсації втраченої вигоди й називають позов «безпрецедентним спільним фронтом» медіа‑індустрії проти техногіганта. Реакції Meta на позов поки немає.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!