"Уже скоро: 19 квітня ми влаштуємо онлайн-перегляд робіт разом із журі, а 20 квітня — поспілкуємося наживо.
У ході офлайн-заходу Фестивалю слухатимемо цікавих спікерів, братимемо участь в обговореннях, дискутуватимемо на цікаві теми, навчатимемося чомусь новому, відвідаємо виставки й загалом дуууже багато спілкуватимемося. І обов’язково долучимося до благодійності й задонатимо на потреби військових.
А для того, щоб стати частинкою нашого заходу й поспілкуватися з крутими спікерами, ти маєш долучитися до Конкурсу соціальної реклами.
Наш Конкурс — це можливість показати своє бачення соціальних проблем сьогодення усьому світові. Нагадуємо, що цього року Фестиваль присвячено «Стійкості України», а тому й твоя креативна робота має відповідати саме цій темі й демонструвати стійкість українців через призму тих чи інших проблем, які загострилися під час війни.
У межах Конкурсу ти можеш подати роботу в 5 різних номінаціях:
1. «Друкована реклама».
2. «Відеореклама».
3. «Аудіореклама».
4. «Зовнішня реклама».
5. «Digital-реклама».
З технічними умовами щодо подачі робіт ти можеш ознайомитися на сайті або запитати нас.
І найважливіше не забувай про доброчесність: використання плагіату та ШІ анулюють участь у Конкурсі, тому, навіть використовуючи графічні елементи зі стоку, варто вказувати джерело.
Дедлайн подачі робіт на Конкурс — 31 березня включно", - пишуть організатори.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!