Компанія звернулася на сторінці у Фейсбуці до своїх клієнтів із застереженнями:
«Важливо! Зараз у різних месенджерах активізувались шахраї, тому ми просимо вас довіряти тільки офіційній інформації.
Новини про компенсації та терміни відновлення мережі надходитимуть виключно з офіційних сторінок компанії.
Застерігаємо вас не ділитися номерами телефонів та особистими даними з підозрілими людьми, вони можуть виявитись шахраями».
У компанії не уточнюють, як діють аферисти, але закликають користувачів бути пильними та довіряти тільки офіційним джерелам інформації.
Наразі у мережах вже розповсюджують повідомлення з фейкових акаунтів, в яких користувачам пропонується “подати запит на отримання компенсації у 200 грн”.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!