«Сумыжилье» должно убрать опавшие листья до… 7 марта

На уборку листьев, с которой прежнее руководство не управилось за несколько месяцев, дали всего 4 дня.

Такое поручение новому директору дал заммэра Виктор Волонтырец на аппартном совещании в мэрии 3 марта.

- У вас дворники работают? – спросил директора КП «Сумыжилье» Андрея Лагутина В.Волонтырец. – По подряду?

- По подряду, - ответил тот.

- А Вы видели кучи листьев с осени?

- Да, видел.

- То есть Вы подтверждаете. Значит, до 7-го числа ни одной кучи листьев не должно быть в городе. Дворники есть, технику заказывайте. И до 7 марта вывезите то, что кому-то не удалось за полгода. Я прошу Вас. Потому что на этих кучах листьев сегодня уже кучи мусора. Их уже считают мусором. Ну, такой наш менталитет, жителей.

Напомним: поручение убрать листья давал еще в ноябре 2013 года мэр Сум Геннадий Минаев тогдашним директору КП «Сумыжилье» Оксане Хоруженко и начальнику горотдела жилищного хозяйства Вадиму Котенко. Был поставлен срок - сначала 28 ноября, потом его сдвинули на неделю, потом за невыполнение поручения должностью поплатился г-н Котенко, а г-жа Хоруженко обещала поднапрячься и успеть за неделю. Вслед за В.Котенко его зам, ставший и.о.начальника, Владислав Кононенко обещал убрать все к Новому году. Однако прошло два месяца нового года, да и сам г-н Кононенко ушел вслед за своим предшественником, уволившись накануне Нового года, а листва все лежит во дворах сумчан.

Комментарии

Гость 5

Оно не листья должно убрать. Они никому не нужны. Пусть их Гена М. убирает. А Сумыжулье вместе с новым исполкомом решают вопрос о перерасчете платы за неоказанные услуги согласно вот этого Постановления КМУ

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 грудня 2013 р. № 970

ПОРЯДОК
проведення перерахунку розміру плати за послуги
з утримання будинків і споруд та прибудинкових
територій у разі перерви в їх наданні, ненадання
або надання не в повному обсязі

1. Цей Порядок визначає механізм проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі — послуги) у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі.

Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання всіх форм власності, предметом діяльності яких є надання послуг (далі — виконавці), і фізичних та юридичних осіб, яким надаються послуги (далі — споживачі).

2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

перерахунок — операція, пов’язана із зміною розміру нарахованої плати за послуги у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі та/або без урахування встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, у разі надання послуг без дотримання вимог щодо їх якості шляхом зменшення розміру такої плати  виходячи з фактично наданих у період перерахунку послуг;

період нарахування — період, за який виконавець нараховує споживачам плату за послуги;

період перерахунку — період, за який виконавець проводить перерахунок;

сума перерахунку — кошти, що в результаті проведеного перерахунку підлягають поверненню споживачеві.

3. Перерахунок відображається у наступному за періодом перерахунку періоді нарахування.

4. Виконавці ведуть облік доходів, витрат та кількісних і якісних показників надання послуг щодо кожного будинку та кожної складової тарифу окремо.

5. Перерахунок проводиться не рідше одного разу на рік протягом кварталу, наступного за періодом перерахунку, з урахуванням результатів перерахунків, проведених з початку звітного року, виходячи з фактично понесених у звітному періоді витрат на надання послуг щодо кожного будинку окремо з урахуванням обсягу наданих послуг в межах тарифу, періодичності та строків надання послуг, установлених рішенням органу місцевого самоврядування, з урахуванням складених виконавцем планів та графіків виконання робіт, пов’язаних з наданням послуг.

6. Обсяг фактично наданих послуг та виконаних робіт, пов’язаних з їх наданням, повинен бути підтверджений відповідною первинною документацією, що зберігається у виконавця, зокрема наказами підприємства, табелем обліку робочого часу, розрахунковими листками нарахування заробітної плати робітникам, нарядами-завданнями, актами списання матеріалів, матеріальними звітами майстрів, актами виконаних робіт постачальних та підрядних організацій, документами, що підтверджують технічні показники будинку, тощо.

7. Облік витрат з технічного обслуговування ліфтів ведеться з урахуванням даних, зазначених у журналах реєстрації зупинок ліфтів. Перерахунок проводиться у разі простою ліфта більше доби.

8. Перерахунок розміру плати за енергопостачання ліфтів проводиться за показаннями лічильників електроенергії, а у разі відсутності лічильників — на підставі актів постачальника електроенергії за умови врахування у них факту простою ліфта більше доби.

9. Фактичні витрати щодо кожного окремого будинку за період нарахування (період перерахунку) визначаються з урахуванням розподіленої суми накладних витрат, затвердженого рівня рентабельності та податку на додану вартість (єдиного податку).

10. Виконавець оприлюднює склад фактично понесених витрат та обсяг запланованих і виконаних робіт та повідомляє споживачам про економію коштів і плани щодо їх використання на власному веб-сайті та/або в інший визначений ним спосіб.

11. У разі надходження актів-претензій від споживачів за формою згідно з додатком 1 та прийняття виконавцем рішення про їх задоволення перерахунок проводиться протягом наступного місяця з дати отримання виконавцем акта-претензії.

Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 2.

Перерахунок за актом-претензією проводиться для усіх споживачів будинку, яким не були надані послуги.

Невиконання певного виду робіт, пов’язаних з наданням послуг, у зв’язку із ненастанням строку їх виконання за планом або графіком, складеним виконавцем, не є підставою для проведення перерахунку за актом-претензією.

12. Інформація про проведення перерахунку наводиться виконавцем у платіжному документі та/або розміщується на власному веб-сайті із зазначенням при цьому даних про перерви в наданні послуг, ненадані або надані не в повному обсязі послуги, суму та період перерахунку.

13. Виконавець здійснює коригування сум нарахованих пільг з урахуванням проведеного перерахунку щодо кожного споживача і подає структурним підрозділам з питань соціального захисту населення місцевих держадміністрацій або виконавчих комітетів відповідних рад інформацію за результатами такого коригування, а також інформацію про суму та період перерахунку щодо кожного споживача — отримувача субсидії для перерахунку розмірів наданих субсидій.

Потому как к лету 2014 года Сумыжилье по всей вероятности уйдет в небытие. А листья если Гена М. не захочет убирать то пусть их убирает новый исполком. Листья в жизни города не самый важный вопрос.

неренп

а снег до августа...

По тематике

В Сумах перенесли уборку возле Чешки
18.09.2021 10:09

В Сумах перенесли уборку возле Чешки

Центр досуга молодежи сообщает о переносе уборки возле озера Чеха....

У Сумах пройде волонтерська акція до Всесвітнього дня прибирання
17.09.2021 08:40

У Сумах пройде волонтерська акція до Всесвітнього дня прибирання

У кожному місті по-різному молодь долучається до волонтерства та громадської діяльності. Одним з найпростіших способів дізнатись про добрі справи, є...

Мэр Сум создал еще одну комиссию, теперь по наведению порядка
26.07.2021 10:45

Мэр Сум создал еще одну комиссию, теперь по наведению порядка

Мэр Сум Александр Лысенко продолжает заниматься созданием комиссий и рабочих групп....

Ради приезда Зеленского в центре Сум взялись за благоустройство возле фонтана «Садко»
21.05.2021 12:17

Ради приезда Зеленского в центре Сум взялись за благоустройство возле фонтана «Садко»

На этой неделе в Сумах воле фонтана «Садко» ведутся работы по благоустройству....

Сумчан приглашают принять участие в разработке Правил благоустройства громады
07.05.2021 15:13

Сумчан приглашают принять участие в разработке Правил благоустройства громады

Жители громады могут подать свои предложения для обновления Правил благоустройства Сумской городской территориальной громады....

view counter
view counter
Новости партнеров
Погода, Новости, загрузка...
view counter
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua
18
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
У Сумах пройшов благодійний ярмарок на підтримку ЗСУ з нагоди Дня Конституції України
19
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
Суми. Вечірні враження
30
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022
День вишиванки - 2022

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.