
CoopCulture, яка з 1997 до 2024 року відповідала за офіційний продаж квитків до Колізею, отримала штраф у розмірі 7 мільйонів євро. Її звинуватили у нездатності запобігти масовому автоматизованому викупу квитків (ботами), а також у резервуванні значної частини квитків для власних екскурсійних пакетів. Про це пише Reuters.
Регулятор зазначив, що такі дії призвели до "суттєвої та тривалої відсутності" квитків за стандартною ціною, змушуючи туристів купувати дорожчі пропозиції, які включали додаткові послуги.
Ще шість компаній — Tiqets International BV, GetYourGuide Deutschland GmbH, Walks LLC, Italy With Family S.r.l., City Wonders Limited та Musement S.p.A. — також були оштрафовані за використання програмного забезпечення для масової купівлі квитків, які вони згодом перепродавали в комплекті з гідами чи пріоритетним доступом — значно дорожче за офіційну вартість.
Розслідування розпочалося в липні 2023 року після численних скарг від туристів, які не могли придбати квитки онлайн за стандартною ціною. У 2023 році Колізей відвідали майже 13 мільйонів людей.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
У першому кварталі 2025 року агенція ДОТ при Міноборони оштрафувала низку постачальників продуктів харчування для Збройних сил України на понад...
Інформація, поширена низкою медіа про те, що податкова нібито почала штрафувати продавців з OLX, Promua, соцмереж та інших платформ і...
Компанію ByteDance, власника TikTok, очікує штраф у понад €500 мільйонів ($552 мільйони) за незаконну передачу даних європейських користувачів до Китаю....
У 2024 році туристичний потік в Україні суттєво пожвавився, що позитивно позначилося на місцевих бюджетах. Загальна сума надходжень від туристичного...
735 384 нових боргів через несплачені штрафи ПДР зафіксували торік за даними Єдиного реєстру боржників. Майже 83% усіх боржників чоловіки,...