Йдеться про політичну, соціальну або виборчу, пише Заборона з посиланням на Reuters.
Техногігант вимагатиме повідомляти, якщо ролик/фото демонструє неіснучих людей або події.
«Нова політика компанії не потребує розкриття інформації, якщо цифровий вміст є несуттєвим для претензії, твердження або проблеми, порушеної в оголошенні’. Це включає коригування розміру, обрізання, корекцію кольору або підвищення різкості зображення» — пояснили у виданні.
Оновлення з’явилися через місяць після того, як власник Facebook Марк Цукерберг заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до рекламних інструментів на основі AI.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
російські псевдоЗМІ використовували шахрайські схеми для проведення у мережі таємних кампаній впливу та іноземного втручання....
Соцмережа Facebook має в Польщі близько 20 млн користувачів та є одним з основних майданчиків країни, де поширюються вигідні рф...
Чат OBOZ.UA у Telegram зіткнувся з масованою атакою ботів ШІ. Вона триває вже три дні поспіль, такий спосіб атаки фіксується...
У Європейському Союзі набув чинності закон, що регулюватиме правила у сфері штучного інтелекту (Artificial Intelligence Act)....
Поліція почала розслідувати цю справу минулого року після того, як батьки з міста Альмендралехо повідомили, що в групах WhatsApp поширюються...