Державна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти і науки України, Українським інститутом розвитку освіти, Інститутом освітньої аналітики та за підтримки UNICEF Ukraine розпочинають підготовку ІІ етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану.
Інклюзія — це процес. Це не явище, не поняття, не філософія. Це процес включення усіх громадянок і громадян до суспільного життя.
Учителі початкових класів, які успішно пройшли перший етап сертифікації педагогічних працівників, допускаються до другого етапу - самооцінювання учасниками сертифікації власної педагогічної майстерності.
21 лютого 2024 року на базі Комунальної установи Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №7 імені Максима Савченка Сумської міської ради завершено апробацію самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище» з використанням інформаційної (автоматизованої) системи зовнішнього оцінювання і самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладах освіти EvaluEd.
Пам’ятаймо, що батьки дітей з інвалідністю не потребують особливого ставлення чи специфічного спілкування. Вони такі ж батьки, як усі інші.
У 2024 році Державна служба якості освіти України планує провести аналіз діяльності близько 120 місцевих органів управління освітою. Територіальні громади мають змогу усунути недоліки чи запобігти порушенням законодавства у сфері освіти, враховуючи узагальнені дані результатів аналізів за попередні роки.
Інклюзивна культура у закладі проявляється і у вербалізації. Варто завжди пам’ятати, що ми насамперед говоримо про людину, а не про її риси. Тому коректні звертання і вживання термінів будуть говорити про культуру закладу ще до того, як дитина зіткнеться із її фізичним середовищем.
Такими є узагальнені підсумки першого року Загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану. Причому розробники тестів фактично не включали складних завдань високого рівня. Результати моніторингу презентувала 29 серпня Державна служба якості освіти України спільно із експертами проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe).
З 01 серпня розпочинається реєстрація вчителів математики та української мови і літератури для проходження сертифікації.
Безбар’єрна мова – це така мова, в якій відсутні слова та фрази, що демонструють упереджене, стереотипне або дискримінаційне ставлення до певних людей чи груп. Тобто, мова, яка транслює поважливе ставлення абсолютно до всіх людей.